FORMY REKLAM / Inne formy


Strona główna

Interaktywność
Formy Reklam
Skuteczność reklam online
Modele Cenowe Reklam
Filtrowanie reklam
Kierunki Rozwoju reklam online

Autor
Bibliografia
Wśród reklam online wyróżnia się pięć głównych kategorii:
INNE FORMY

„Usługa oddziaływania”- forma skutecznej walki o klienta. Odwiedzający e-sklepy czasami są zagubieni w poszukiwanie potrzebnej informacji lub konkretnego towaru. Odpowiedzią na to było stworzenie na stronie e-sklepu ikony której kliknięcie powoduje, iż pracownik sklepu sam zadzwoni do domu klienta z gotowością udzielenia mu wszelkiej możliwej pomocy.

„I-kontakt” polega na połączeniu typowego e-sklepu z kawiarenką internetową. Czynności osoby odwiedzającej e-sklep są bacznie obserwowane przez operatora sklepu. Po określonej liczbie nie udanych prób kupowania towaru lub po zauważeniu innych kłopotów, jakie napotkał klient, włącza się operator. Na ekranie monitora kupującego pojawiają się pisane przez operatora informacje-rady. W ten sam sposób kupujący może przekazać swoje uwagi i pytania operatorowi- w rezultacie mamy do czynienia z typową pogawędką w kawiarence internetowej.

Bony pełnią role gotówki, to powszechnie znana forma wiązania jednocześnie co najmniej dwóch instytucji z klientem. Cała operacja posługiwania się nimi jest realizowana elektronicznie, począwszy od otrzymywania (przez e-maila) elektronicznego bonu, a skończywszy na zamianie tego bonu na towar w sklepie internetowym.

Streaming wideo- technologia polegająca na przekazywaniu w czasie rzeczywistym krótkich materiałów promocyjnych w postaci wideo. Oferowane są trzy formy wideo-reklam online: bezpośrednio na oglądanej stronie, przed ukazaniem się wybranej strony i reklama „przechodząca” na kolejne oglądane przez internautę strony.