FILTROWANIE REKLAM


Strona główna

Interaktywność
Formy Reklam
Skuteczność reklam online
Modele Cenowe Reklam
Filtrowanie reklam
Kierunki Rozwoju reklam online

Autor
Bibliografia
Powszechnie się oczekuje, że reklama online powinna być prezentowana tak, by nie przeszkadzała w zapoznawaniu się z merytoryczną treścią strony. Sposobem na to- rzadko praktykowanym- jest prezentowanie reklam online na marginesie ekranu lub wręcz ich wyłączanie z obrazu wyświetlanego na monitorze. Ostatnio pojawiają się rozwiązania, które pozwalają na wyłączanie przez internautę wybranych typów reklam. Ów „wyłącznik” mieści się na stronie i funkcjonuje bez stosowania specjalistycznego oprogramowania. Okazuje się że większość internautów nie uruchamia filtrów eliminujących tradycyjne reklamy w postaci banerów, natomiast niemal wszyscy rezygnują z reklam dużego formatu (pop-up).