FILTROWANIE REKLAM |
Strona główna Interaktywność Formy Reklam Skuteczność reklam online Modele Cenowe Reklam Filtrowanie reklam Kierunki Rozwoju reklam online Autor Bibliografia |
Powszechnie się oczekuje, że reklama online powinna być prezentowana tak, by nie przeszkadzała w zapoznawaniu się z merytoryczną treścią strony. Sposobem na to- rzadko praktykowanym- jest prezentowanie reklam online na marginesie ekranu lub wręcz ich wyłączanie z obrazu wyświetlanego na monitorze. Ostatnio pojawiają się rozwiązania, które pozwalają na wyłączanie przez internautę wybranych typów reklam. Ów „wyłącznik” mieści się na stronie i funkcjonuje bez stosowania specjalistycznego oprogramowania. Okazuje się że większość internautów nie uruchamia filtrów eliminujących tradycyjne reklamy w postaci banerów, natomiast niemal wszyscy rezygnują z reklam dużego formatu (pop-up). |